НовотО Ми НачалО

Здравей читателю мой и добре дошъл в душата ми,

Пускам те вътре, защото нямам какво да крия. Моята душа задоволява същите като твоите потребности, има същите нужди, жадува за същите радости, бори се със същите трудности, плаче от същите болки…

Крием телата си с различни дрехи, а под тях – същата голота. Така е и с душите ни – рисуваме им различни фасади, а там под рисунката – разголени, всички си приличаме…

Ти си разтворил новия ми блог, без да подозираш, че всъщност разтваряш душата ми и влизаш на гости. А аз те пускам, защото вярвям, че уважаваш гостоприемството ми и отговорно ще пазиш чистотата на мястото, до което имаш достъп.

Аз не съм лекар, нито диетолог и няма да се правя на такава. В „Отслабвам с Ива“ ти разказвам подробно и голо за моя опит, но не очаквай да намериш жадуваната бърза рецепта, нито поредното ново и по-съвършено хапче. Борбата с килограмите е борба срещу себе си и път към себе си. Борбата изисква усилия, пътят е дълъг, но победата – сладостна.

Започнах  съвсем на шега в началото на 2003 година и не подозирах какво ми предстои. Сега оценявам преживяното като едно от най-уникалните, вълнуващи и вдъхновяващи събития в живота си. Вярвам, че добрият опит ни спохожда, за да бъде споделен и затова днес разполагаме с толкова богата и разнообразна информация. Някой някога е постигнал  нещо  и го споделил, дал го на другите, за може то да се обогатява и развива, за да ни служи.

Когато избрах да разбера докъде ще ме изведе този път, аз се бях  подготвила добре, бях научила много, но съвсем не всичко… Уникалното, което искам да стигне до теб е онова, за което се оказах твърде неподготвена, за да го приема. Да приема, че промяната в тялото, променя душата и целия ни живот.

Наред с всичко, което правя и неправя – хранене, начин на живот и грешки, тук разказвам за усещанията на тялото и за терзанията на душата.

За да ти бъда полезна си поставям принципи, които следвам в този блог:

  • Пиша за себе си и отговарям на въпросите ти открито – без помпозност и грим.

  • Описвам в реално време почистващите дни и преходното хранене след тях, а не по спомени. Записала съм ги така, както съм ги провела и преживяла с всички подробности, усетени от мен.

  • Разказвам без да спестявам неудобните мисли и преживявания, защото нагласени те няма да ти служат, недоизказани няма да бъдат разбрани.

  • Илюстрирам разказаното с мои снимки и/или видео на храни, промени в тялото, гимнастики, релаксиращи тренинги.

Не бързай!…Всичко си има мястото и времето. Предстои ни подготовката за пътя към отслабване на тялото, към отслабване на  съпротивите и ограниченията на душата … заедно с мен – Ива.

Ясния отпечатък на отслабването на тялото, разхлабването на душата и хронологичното време:

One thought on “НовотО Ми НачалО

  1. vilis61 казва:

    Преди повече от година стъпих на кантара – 99 кг.
    Решението – глад…
    Изпълнението – трудно, много трудно.
    Докато не го приех с мислите си.
    Тогава стана лесно.
    Сега – 75 и толкова си остават.
    Благодаря ти Ива за този блог.
    Нека помага…

    Like

Вашият коментар

